Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Folke - 31 maj 2008 11:36

Klockan är 11:36 och jag sitter vid datorn för jag är lite bakfull och jag kan inte sova. Från mitt fönster kan jag höra att någon i detta massiva studentkomplex spelar musik på hög volym och dessutom sjunger med så det står härliga till. Den okände mannen har hittils hunnit beta av Celine Dion - My heart will go on och Whitney Houston - I will always love you plus en till som jag har glömt bort. Jag börjar bli väldigt trött på hans vrålande och funderar snart på att öppna fönstret för att undersöka närmare vem förövare är...men då blir man väl skjuten i huvudet av en blåsrörsprojektil.


Igår fick vi våra certifikat på avklarad kurs, så nu kan man nog säga att jag har min examen egentligen...måste bara hem och få tillgodoräknat. Det firade vi i alla fall med att hänga vid kanalen utanför vårat hus. Jag bifogar lite bilder på diverse folk och stora kanalbåtar som ständigt puttrar förbi utanför mitt fönster.


Framåt kvällen bestämde vi oss för att gå ut. Jag, Josse, två amerikanskor, Terry och Kasia begav oss till Dollars som är ett rockställe i stan där det alltid är coverband. Vi dansade och härjade till massa gamla goa rockcovers och det var allmänt gemytlig stämning.


Nu ska jag, Josse och Travis ner på stan och sen ska vi spela tennis.

Ovido - Quiz & Flashcards