Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Folke - 17 maj 2008 16:46

Jag har nu för andra gången blivit otroligt imponerad av den holländska sjukvården. I morse mådde min mage inte alls bra och det var symptom som gjorde att jag cyklade bort till sjukhuset för att kolla upp min mage. Jag fick vänta i ungefär fem minuter innan en läkare kom och hämtade mig. Jag blev undersökt och de tog blodprov illa kvickt och ungefär en 30-45 minuter senare hade de testresultaten. De kunde inte hitta någonting så troligtvis är det väl någon bakterie från maten på thairestaurangen i Anderstorp som jag och Josefine besökte. I alla fall ska jag nu bara vänta ut den. Förra gången jag besökte sjukhuset här var efter att jag hade stukat foten och även den gången hann de med undersökning och röntgen på väldigt kort tid.


Ikväll kommer även Elmar på besök men på grund av omständigheterna blir det nog en lugn hemmakväll med lite poker och så.

Ovido - Quiz & Flashcards