Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Folke - 22 maj 2008 16:11

Vittne avslöjade cykeltjuv 


Vilken kille alltså, har inte folk bättre saker för sig? När jag blir gammals ska jag bo i Hemlingby, ingen annan stans är grannsämjan lika stark! Räkna med att grannen kommer att belöna hjälten med en ros i samma tidning, och det var nog det gottgöraren även hade i tankarna när han förföljde den stackars 13-åringen land och rike runt.

Av Folke - 22 maj 2008 11:11

Alldeles nyss skrev jag värsta häftiga inlägget om hur svårt det är för mig nu med tanke på att mitt besökarantal har stigit så kraftigt att jag snart har en blogg i stil med välrenommerade Jesper Bendroth eller Blondin-Bella. Men, jag råkade lämna datumfältet tomt vilket resulterade i att mitt inlägg har försvunnit någonstans ut i cyberrymden. Det står nu att det är författat den 30:e november klockan 00:00 år 1999, men där hittar man inget inlägg. I stil med hur man säger på andra våningen "Why is my name flying around the room for no reason?" säger jag därför "Why is my post flying around the Internet for no reason?"


Annars skulle jag skriva att inget anmärkningsvärt har hänt egentligen. Josefine och hennes kompis Ida har kommit hit. Vädret är mycket fint. Idag skolkar jag från den polska gästföreläsaren, diversity in education och musiklektionen. Nästa vecka är det avslutning, sen är jag nog lärare på riktigt...om bara inget strular när jag ska få mina poäng tillgodoräknade.

Ovido - Quiz & Flashcards