Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Folke - 16 maj 2008 22:22

I skrivande stund ligger jag i sängen medan alla tre våningar har fest i vårat kök. När jag var hemma i Sverige i början av veckan har jag dragit på mig någon matförgiftning eller något så jag har behövt besöka toaletten många gånger om dagen. Nu blir det vila och mycket vätskeintag i ett par dagar så jag kommer med i matchen igen.


Igår var vi på vår kanske sista NEC match. Det var första mötet i finalen i play offsen i Holland för UEFA-cupen. Matchen inleddes med att Jonas gjorde två stiliga mål och sen i andra halvlek bara rann det på. NEC vann sin sista hemmamatch för säsongen med 6-0...så om inte Breda går och gör 7 mål på hemmaplan på söndag så är NEC givna för UEFA-cupen nu. Jag, Jesper, Anders, Isac och JJ som alla tre är på besök firade detta med att dricka bärs i köket. Det blev några för många vilket kanske inte var så taktiskt när min mage äntligen hade börjat bli lite bättre för idag har den varit under all kritik.


I morgon åker Isac, JJ och Anders på en rundtripp i Holland. De ska besöka Rotterdam och Amsterdam på en dag och sedan åka tillbaka till Nijmegen på kvällen. Jag ska se till att kurera mig och plugga.


Ratad i EM-truppen då gör Olsson succé

Ovido - Quiz & Flashcards