Alla inlägg under februari 2009

Av Folke - 27 februari 2009 19:48

Björn sa till mig "se fett allvarlig ut Folke". Så gjorde jag det. Det gällde tydligen inte oss båda.

Av Folke - 25 februari 2009 20:34

Nu börjar det likna nåt...jag skulle ju faktiskt kunna slänga på lite epoxy och glasfiber nu och så vips har jag en kanadensare. Men nej nej, nu ska vi bygga däck!

Av Folke - 22 februari 2009 16:31

Jag skriver inte ett enda inlägg på en månad och så vips två inlägg på samma dag. Fantastiskt, detta måste göra under för min läsarstatistik.


Att bygga kajak är bra terapi när byggandet går bra. Idag gick det bra att bygga. Jag hittade en byggarhjälm. Det var roligt. Ingen kan vara ledsen med en byggarhjälm på huvudet.


Förresten, Japan är det enda rika landet vars befolkningsmängd minskar. Idag finns det 128 miljoner japaner, om 50 år finns det 90. Men det gör inget, för japanerna bygger robotar för att kompensera minskningen. Snart är alla japaner robotar. Spännande.

Av Folke - 22 februari 2009 13:14

Det går åt mycket tejp, men snart snart kan jag vända på kajaken och bygga däcket! Då börjar det svåra tydligen...heh.

Ovido - Quiz & Flashcards