Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Folke - 8 juli 2008 20:18

Det är så mycket att göra att man inte hinner skriva blogg när man jobbar för STS. I alla fall när man får jobba i en lite underbemannad grupp som jag får göra. I torsdags morse gav jag mig av till Paris med 21 goa skåneungdomar. Vi hade tre mycket fina dar i Paris som är en otroligt vacker stad. Besök till Louvren, Disneyland, Eifeltornet, Seinebåttur, Sacre Cour (stavning?) osv.


Väl framme på Jersey har jag fått en annan grupp svenskar som också är goa. Idag har jag undervisat i tre timmar och surfat i tre timmar och solen har till slut kommit hit, mycket skönt! Bifogar en bild på Sam (som ser ut som Vincent Chase i Entourage), mig och Jessica innan vi surfar och en bild på min värdfamiljs hus! Skriver mer när jag hinner, haj haj.

Ovido - Quiz & Flashcards