Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Folke - 9 maj 2009 17:09

Nu är snart skrovet färdigplastat. Jag skulle ha gjort det igår men det gick inte. Jag höll på att förbereda för fullt när en gubbe från Rygginstitutet (företaget vars källare vi lånar) kom ner och sa att jag var tvungen att sluta. Han sa att de skulle stänga av strömmen i några timmar. Så gav han mig en ficklampa och gick. Jag hann knappt reagera innan jag stod i totalt mörker. Det var en jävla tur att han inte kom en timme senare för då hade jag varit halvvägs igenom skrovet.


Hur som helst, idag fick jag ordning på det. Jag använde en roller för att få ut epoxin jämnt och bli av med luftfickor. Hoppas det blir bra. Klockan 20 sticker jag ut igen och lägger på ett andra lager.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards